wtorek, 8 stycznia 2013

Ulubione piosenki 2012

Dziś ostatni post z serii "Ulubione 2012". Mam nadzieje, że was nimi nie zanudziłam. Spokojnie już niedługo będzie nowy post o tym co tygryski lubią najbardziej czyli o lakierach :). Oto moje ulubione piosenki 2012 (kolejność przypadkowa):

1. Florence + The Machine - No light, no light. Nie będę się rozpływać, bo po co to przecież tylko moja ukochana Florence :)

2. Kavinsky - Nightcall. Piosenka z soundtrack z filmu "Drive", o którym mówiłam w Ulubionych Filmach 2012.

3. Ed Sheeran - The A Team. Uwielbiam ten głos, ten tekst, tą muzykę. Jak dla mnie Ed Sheeran jest jednym z największych odkryć tego roku. Polecam!!

4. Gotye feat, Kimbra - Somebody That I Used To Know. Wszyscy ją znają puszczali ją w polskich radiach do porzygania. Wydaję mi się, że znałam ją trochę wcześniej niż było o niej głośno. Jedne z większych hitów 2012 roku.

5. Andrew Belle - In My Veins. Piosenka na melancholijne wieczory, odkryta dzięki serialowi "Chirurdzy".

6. Fun feat. Janelle Monae - We Are Young. Następny wielki hit 2012 roku. Uwielbiam :)

7. Coldplay - Paradise. Piosenka, której latem słuchałam w kółko. Bardzo żałuję, że nie byłam na ich koncercie w Wawie, ale jeszcze kiedyś zobaczę ich na żywo !!!

8. Coldplay - Til Kingdom Come. Piosenka, która jest już dość stara, ale jak to ja musiałam ją jakoś przeoczyć, a przypomniał mi o niej film "The Amazing Spider-man".

9. Linkin Park - Roads Untraveled. Jestem fanką Linkin Park od ich pierwszej płyty. Ta piosenka pochodzi z ich najnowszej płyty "Living Things".

10. Linkin Park - Skin to Bone. Druga piosenka z płyty "Living Things", która skradła moje serce.

11. IMANY - You Will Never Know. Piosenka,w której zakochałam się od pierwszego słuchania ;p. Pokazał mi ją mój brat (uwaga fan metalu). :)

12. Neon Trees - Everybody Talks. Piosenka z bardzo pozytywną energią :) Odkryta dzięki serialowi "Glee"

13. Tyrone Wells - Time of Our Lives. Piosenka, która odkryłam dzięki filmikowi na YouTube, który będzie poniżej. Dotyczy on pożegnania fanów z serialem "Merlin". Mi kojarzy się z wyprowadzką mojej najlepszej przyjaciółki do Poznania.

14. Alt-J - Breezeblocks. Zespół, który odkryłam w tym roku przypadkowo. Bardzo lubię "dziwną" muzykę, a ten zespół właśnie taką robi według mnie. Głos wokalisty jest śmieszny, ale mi się tam podoba.

15. Alt-J - Fitzpleasure. Druga piosenka tego właśnie piosenka, która znalazła się w moich ulubieńcach i ostatnia w ogóle :)

Piszcie jakie były wasze piosenki roku, może odkryje coś nowego. Z góry przepraszam, że w moich ulubieńcach nie znalazły się hity takie jak "Ona tańczy dla mnie", czy "Gangnam Style", ale mnie taka muzyka nie kręci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz