czwartek, 26 lipca 2012

Zakupy lakierowe w lipcu

Dziś będzie o lakierowych zakupach, które poczyniłam w lipcu. Dwa z lakierów kupiłam w As markecie, a drugie dwa w SuperPharm. A oto i one:





Każdy po kolei :

                                                     Eveline nr 702 z kolekcji Perfume nail

                                                 Voallre niestety nie znalazłam jaki to numer



                                                     Miyo mini drops nr 39 Vibrant Red


                                                                Coral Prosilk nr 158


                                                                  Coral Prosilk nr 154


Ps. Nie miałam jeszcze lakierów z żadnej z tych firm. Zobaczymy jak się będą spisywały ;)

4 komentarze:

  1. lakiery Delia Coral Prosilk są rewelacyjne - mam w swojej kolekcji miętę i pastelowy żółty i chyba nigdy wcześniej nie miałam takich dobrych lakierów. Mają piękne kolory, są trwałe, zauważyłam nawet wzmocnienie płytki (:
    pozdrawiam,
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informacje już nie mogę się doczekać kiedy sama je wypróbuję ;)

      Usuń
  2. Czekam na prezentację na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń