poniedziałek, 5 maja 2014

Zakupy z Rossmanna -49%

Hej:)

Dziś pokaże Wam co kupiłam w Rossmannie na promocjach -49% w dwuch ostatnich tygodniach.


1. Max Factor Colour Elixir Gloss nr 20 Glowing Peach 18,86zł
2. Lovely Curling Pump Up Mascara 4,58zł
3. Wibo Growing Lshes Stimulator Mascara 4,84zł
4. Miss Sporty nr 80 3,56zł

Błyszczyk, bo kolor mi sie spodobał, tusz z Lovely bardzo lubię, tusz z Wibo, bo słyszałam, że fajny, a czarny lakier bo mój czarny zgęstniał.

Jestem ciekawa co Wy kupiłyście na tej promocji :)

4 komentarze:

  1. U mnie w rossmannie same pustki a ludzi bardzo dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nic, bo nie mam Rossmanna w okolicy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłam ten sam błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przytargałam korektor Lumi Magique i wczoraj 3 lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń