piątek, 22 listopada 2013

Zakupy z Rossmanna -40%

Hej :)

Dziś chcialam Wam pojazać co kupiłam w Rossmanie w promocji -40% na kosmetyki do makijażu.


Od góry:

1. Rimmel pomadkla z kolekcji Kate w odcieniu nr 16 11,99zł
2. Wibo Eliksir pomadka w odcieniu nr 7 5,19zl
3. Lovely curling Pump Up  5,39zł
4. L'oreal Volume Milion Lashes 35,19zł

Nie zaszalałam w tym roku, ale nie chcę żeby kosmetyki niepotrzebnie staly nieuzywane :)

Ps. Wydaje mi się, że orginalne cenny niektórych kosmetyków byly zawyżyone :/

6 komentarzy:

  1. hehe widzę, że kupiłyśmy te same tusze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zdziwiłbym się gdyby z tymi cenami to była prawda bo zastanawiałam się nad tym jak oni to robią, że im się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  3. 16 z Rimmela jest świetna, dobry wybór :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz uwielbiam tak samo obie pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swój tusz z L'Oreala wzięłam w Super-Pharm, żeby mieć pewność że nie będzie macany i zaoszczędziłam jeszcze ok. 3 zł, bo w SP kosztował 32 z groszami :)
    16 z Rimmela mam i bardzo ją lubię.

    Za eliksirami nie przepadam, ale zastanawiam się czy nie wziąć jakiegoś kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh oni tak zwykle robia, wiesz, taka zludna extra obnizka :) Ale fajne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń