niedziela, 2 czerwca 2013

Nowości lakierowe :)

Hej :)
Wiem nie bylo mnie bardzo długo, ale wracam :)
Dziś przychodzę do Was z moimi nowymi nabytkami lakierowymi. Nabylam je na przestrzeni dwóch ostatnich miesięcy.



Od lewej:

1. Manhattan Quick Dry nr 25G kupiony na promocji w Rossmannie
2. Manhattan Colour Land nr 1 wygrałam go w konkursie z gazetki Skarb z Rossmanna
3. Wibo Extreme Nails nr 2
4. Gosh nr 540 Ocean dostałam go od cioci ze Szwecji
5. Wibo Trend Edition Wedding Time nr 2
6. Sephora nr L54 imieninowy prezent
7. Sephora L03 imieninowy prezent

Mam nadzieje, że się podobało :) W najbliższym czasie będą swatche :)

7 komentarzy:

  1. Wszystkie mi się podobają jednak najbardziej do gustu przypadły mi: 1,6,7;)

    OdpowiedzUsuń
  2. manhattan 25G jest piękny!:) lakiery z sephory także śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za niebieskimi lakierami, ale reszta mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam blogerów i blogerki z województwa kujawsko-pomorskiego na fanpage stworzony specjalnie dla nich.
    Będą tam pojawiać się informacje o spotkaniach, zlotach i innych blogerskich wydarzeniach. W dodatku każdy sam może dodać post, także to fajna okazja do promowania własnego bloga
    adres: https://www.facebook.com/blogerkiKP

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie kolor tego Manhattanu;)

    OdpowiedzUsuń