piątek, 1 lutego 2013

Tag: Liebster Blog Award

Zostałam zatagowana przez dwie dziewczyny: http://kosmetyczka-kamy.blogspot.com/ i http://lakieromania.blogspot.com/ ( Dzięki dziewczyny) i dziś postaram się odpowiedzieć :)

pytania od aa1kamila:

1. Jaka jest twoja pasja?
2. Jakie kosmetyki polecasz do pielęgnacji rąk?
3. Ulubiony kolor?
4. Ulubiony blog?
5. Ile zużywasz kosmetyków w miesiącu (około)?
6. Myślisz, że moda jest ważna w życiu człowieka?
7. Powód założenia bloga?
8. Zastanawiałaś się kiedyś nad skończeniem z blogowaniem?
9. Co robisz w wolnym czasie?
10. Podaj dowolne marzenie.
11. Ile czasu spędzasz przed komputerem?

Moje odpowiedzi:

1. Piłka nożna, ale raczej w wydaniu przed telewizorem :)
2. Krem od Isana tez z mocznikiem
3. Niebieski
4. TheOleskaaa: http://www.theoleskaaa.pl/
5. około 5-6
6. Nie
7. Czytałam blogi długi czas i postanowiłam, że ja też mogę :)
8. Tak
9. Nadrabiam zaległości w książkach, filmach i serialach.
10. Zobaczyć Londyn
11. Za dużo ;p

pytania od Lusia:


1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
2. Czyje utwory najchętniej słuchasz?
3. Ulubiony kolor?
4. Jaką porę roku najbardziej lubisz? Dlaczego?
5. Ulubiony kosmetyk? 
6.  Jaki tym skóry posiadasz?
7. Co najczęściej stosujesz w pielęgnacji ciała?
9. Ulubiona potrawa?
10. Jak lubisz spędzać swój wolny czas?

Moje odpowiedzi:

1. Niebieski
2. Rockowe
3. Niebieski
4. Lato, bo mogę leżeć na plaży i o niczym nie myśleć
5. Lakier do paznokci
6. Mieszaną ze skłonnościami do przesuszania
7. Masła do ciała
8. 
9. Pizza
10. Oglądając moje ulubione seriale :)


Taguję wszystkich, którzy mają na to ochotę :) Moje pytania to:
1. Ulubiony sport?
2. Ulubiona marka lakieru do paznokci?
3. Wymarzona praca to....
4. Ulubiony serial?
5. Miejsce, do którego chciałabym pojechać to....
6. Rzecz bez, której nie potrafię się obejść
7. Ulubione imię męskie
8. Ulubione imię żeńskie
9. Czy masz zwierzątko?
10. Znienawidzony szkolny przedmiot.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz