wtorek, 27 listopada 2012

Promocja w Rossmannie -40% na kolorówkę

Przeglądając moje ulubione kosmetyczne blogi natrafiłam na posta jednej z blogowiczek odnośnie promocji w Rossmannie na kolorówkę. Nie zastanawiając się długo popędziłam po zajęciach do najbliższego Rossmanna i oto co kupiłam:

1. Wibo Extreme Nails nr 326. Piękny odcień czerwieni, takiego jeszcze nie miałam ;p Cena: 3,59 zł
2. Wibo tusz Extreme volume lashes maskara. Nie miałam nigdy tuszu z Wibo, a słyszałam, że są niezłe. Cena: 5,49 zł
3. Rimmel podkład Wake me up w odcieniu 100 Ivory, bo ja bladzioch jestem. Czytałam się o tym podkładzie sam pozytywne opinie i postanowiłam, że się skuszę. Cena: 23,99 zł

Wiem nie ma tego dużo, ale zawsze coś, a poza tym święta idą trzeba oszczędzać na prezenty. Piszcie co wy kupiłyście na tej promocji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz