czwartek, 14 czerwca 2012

Denko nr 1

Bardzo podoba mi się idea projektu denko, dlatego wprowadziłam go u siebie. Zużywanie jest fajne ;p

 Oto rzeczy, które zużyłam.

Pielęgnacja twarzy
1. Tonik Nivea do cery suchej i wrażliwej. Bardzo lubię ten tonik za wszystko ;p
2. Nivea SOS balsam do ust. Bardzo średni produkt. Zużywa się strasznie szybko i z ust schodzi też bardzo szybko ;/
3. Ziaja krem masło kakaowe. Używałam go jako kremu do rąk gdyż na twarzy mnie zapychał.
4. Żel do mycia twarzy od BeBeauty z Biedronki. Ja go uwielbiam!!!

Pielęgnacja ciała

1. Jedwabisty mus do ciała z Lawendą i Jaśminem Planet Spa Avon. Mi się sprawdził w 100%
2. Isana Peeling o zapachu białej czekolady i wanilii. Bubel nad bublami, chociaż ładnie pachniał ;(
3. Avon żel pod prysznic Spirit. Bubel !!!! Zapach taki sobie, który utrzymywał się bardzo krótko, myć mył ale bez rewelacji.

Lakiery do paznokci

1. Golden Rose Pretty Color nr 104. Zwykły kryjący biały kolor. Zgęstniał strasznie po ponad rocznym używaniu
2. Classics charming nr 28. Śliczna malina niestety zgluciła się ;(
3. Avon Midnight plum. Zgęstniał po ponad 3 latach, a tak go lubiłam ;(

Zapachy

1. Bon Bons Sweet Vanilla. Woda toaletowa, która kupiłam we Włoszech na wakacjach. Lubiłam używać jej w ciepłe dni, fajnie pachniał wanilią.
2. Avon mgiełka do ciała o zapachu Fiołka i Liczi. Taki średniak jeśli chodzi o te mgiełki, które bardziej pachną alkoholem niż czymś innym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz