sobota, 28 kwietnia 2012

Ulubieńcy Kwietnia 2012

Moi pierwsi Ulubieńcy ;)

Pielęgnacja

Kolorówka
 Nie ma tego dużo, może dlatego, że jestem wybredna ;p;p


Avon Planet  Spa Jedwabisty mus do ciała Prowansalska Lawenda i Jaśmin

Bardzo fajnie nawilża moja suche skórę i szybko się wchłania. Ma bardzo przyjemny zapach raczej Jaśminy niż Lawendy ;)

 Dove Go Fresh Grejpfrut i Trawa Cytrynowa

Miłe zaskoczenie od Dove ;) Ślicznie świeżo pachnie i chroni. Czego chcieć więcej.

 Eveline Profesjonalny Zmywacz Do Paznokci Bezacetonowy

Kupiłam go ze względu na opakowanie. Przyznaje się bez bicia ;p. Okazał się super, nie śmierdzi, dobrze zmywa. Trochę drogi, bo kosztował 10zł.

Be Beauty Nawilżający Żel do Mycia Twarzy

Żel do mycia za 5zł z Biedronki. Uwielbiam go ;) Moja skóra jest po nim oczyszczona i nawilżona. Nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba.

 
Eveline Paznokcie Twarde I Lśniące jak Diament


Nivea Tonik Łagodzący

Bardzo fajnie odświeża moją suchą skórę. Ma zapach jak krem Nivea więc kojarzy mi się z dzieciństwem i z moim tatą, który używa tylko tego kremu. Trochę mało wydajny.




Essence Colour & Go 97 Absolutely Blue

Bardzo wiosenny niebieski. Kosztuje mało, a ile radości ;p

Bell Multi Mineral Cover Stick

Dość kryjący korektor na moich gości na twarzy. Ja mam go w odcieniu 1. Kosztował coś koło 10 zł w Naturze. Kremowy łatwo, się rozprowadza, wydajny. Polecam ;)


Manhattan Soft Mat Loose Powder

Puder sypki od Manhattan jest cudowny i chyba starczy mi na długo, bo jest go aż 20 g. Ładnie matuje skórę, nie pozostawia plam. Utrzymuję się jakieś 5-6 godzin. Jest raczej transparentny. 

Avon Super Shock Żelowa kredka do oczu


Moja zdecydowanie ulubiona kredka. Nigdy nie miałam lepszej. Jest miękka jak masełko. Łatwo nią zrobić kreski. Jest czarna jak węgiel ;p

Maybelline One By One Mascara

Tusz fajny. Wydaje mi się, że chyba zaczyna się robić stary, ale na początku używania, czyli jakieś 2 miesiące temu, był naprawdę super. Ładnie podkreśla i rozdziela rzęsy.

Avon Pure O2

Jeden z nowych zapachów od Avon. Przypadł mi do gustu gdyż jest świeży lekki i dość długo się utrzymuje, no i kosztował niewiele ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz